Voorbereiding op onze camino

11 mei 2023 - Wapenveld, Nederland

Gisteren was de laatste mogelijkheid om een stevige wandeling te maken voor we vertrekken. Morgen en overmorgen moeten we het huis schoonmaken, boodschappen doen, de wandelkar.      Inpakken en zaterdag de familiedag bezoeken.

IMG-20230511-WA0005

Het resultaat was dat Irma mij met de auto uit het bos gehaald heeft en wij onze camino voortijdig zagen eindigen. De linker knie deed na een vijftal km's  zo zeer dat ik er nauwelijks nog op kon staan. De volgende dag na een doktersbezoek en een stuk soepelere benen hadden we het gevoel dat de zon weer scheen.

IMG-20230511-WA0003

1. Irma en Jan:
    11 mei 2023
    Erg leuk en ik heb er erg veel zin in samen met jou
  2. Gert:
    11 mei 2023
    Oei Jan dat is vervelend! Hopelijk eenmalig en gaat die knie niet vervelend lopen doen in Frankrijk! Succes met de voorbereiding!
  3. Hannie:
    12 mei 2023
    Oh had ik het toch goed gezien, hoop dat het nu goed blijft gaan.Succes samen.
  4. Vera:
    12 mei 2023
    Wij gaan jullie zeker volgen! Die knie is mooi balen zeg. Wel voltaren meenemen en synovit pillen. (met groenlipmossel) (helpen mij goed)
  5. Vera:
    12 mei 2023
    Je schrijft: "Zeker nu we in Wapenveld wonen zijn er nog heel wat leuke plekjes en dito natuur te ontdekken en vlak zeker de bijzondere mensen die in Wapenveld wonen niet uit."
    O en daarom gaan jullie dus naar ZuidFrankrijk hahahhah