De koek is op

17 juni 2023 - Ferdrupt, Frankrijk

Nou, de koek is op is wel een erg groot woord, want er is nog zoveel te vertellen over wat we afgelopen 5 weken beleefd en gezien hebben en daarnaast kregen we erg veel steun, leuke reacties en dat heeft ons gemotiveerd om verder te gaan.

Aan de reakties te merken hebben jullie ook genoten van de verhalen en dat doet ons goed.

.Deze reis heeft ons ook veel gebracht. Niet alleen de vele belevenissen en noem maar op, maar ook kregen we tijd , omdat we los van alles waren wat ons bezig houd en dat wat we niet los konden laten hebben eens ter hand genomen en een plekje kunnen geven. Wat we ook zo heerlijk vonden gewoon basic samen bezig te zijn en kunnen genieten. Dat gaan we straks wel een beetje missen. Onze tocht heeft ons veranderd en rijker gemaakt.

Nu mijn knie minder is als ik dacht en het weer komende dagen minder wordt hebben we besloten om ons geliefde Wapenveld maar weer op te zoeken.

Dank jullie wel, dit was de laatste blog, maar hij blijft nog een maand staan enje kunt alleverhalen nog eens of voor het eerst lezen.

Nogmaals dank voor jullie belangstelling en met een laatste lieve groet

Van Irma en Jan

1. Ans:
    17 juni 2023
    Dank jullie wel dat we met jullie mee mochten reizen, beleven, verwonderen, lachen, nadenken en weer doorgaan!
    Goede reis terug, voorzichtig en kom heel aan!
    Liefs, Ans😘❤️🙋🏻‍♀️
  2. Gert:
    17 juni 2023
    Lieve beiden wat jammer om te lezen dat de knie jullie toch noodzaakt om naar huis te gaan.
    Maar ook zijn jullie een voorbeeld van hoe om te gaan met tegenslag. Kunnen we van leren…!
    Dank voor jullie inspirerende verhalen met humor, wijsheid en dichtkunst en een goede reis naar huis! Tot gauw en liefs van ons!❤️
  3. Helen.:
    17 juni 2023
    Wat een mooi avontuur vol met verrassingen!! Een goede reis terug en straks….,,weer lekker in je eigen bedje liggen.😘😘
  4. Evelyn Bijkerk:
    17 juni 2023
    Goede terugreis, èn het is hier heerlijk weer, jullie bakker heeft vast ook lekker stokbrood dan kunnen jullie dat onderdeeltje misschien thuis dunnetjes over doen. Alvast welkom terug!
  5. Evelyn Bijkerk:
    17 juni 2023
    Kleine aanvulling; nogmaals heel hartelijk dank dat ik mee mocht genieten van jullie boeiende verhalen. Ik heb jullie daardoor beter leren kennen! Bijzonder zoals jullie incasseren, improviseren en weer door gaan. Jullie zijn een mooi sterk team! Óp naar huus🇾🇪
  6. Ina Snipoen:
    17 juni 2023
    Heel wat beleefd in die 5 weken. Leuk om met jullie mee te reizen in deze blog. Goede reis terug naar huis.
  7. Ditia:
    17 juni 2023
    Was leuk om jullie reis zo mee te beleven. Goede thuisreis en hopelijk tot gauw!😘
  8. Vera:
    17 juni 2023
    En als de koek op is moet je opnieuw de trommel openen met nieuwe avonturen vanuit Wapenveld. Goede reis lieverds en tot snel. Rij voorzichtig.
  9. Tsjeard en Wyanda:
    17 juni 2023
    Dank voor de prachtige verhalen en wijsheden. Goede terugreis en wel thuis.
    Lieve groeten van ons beiden.
  10. Yvonne:
    18 juni 2023
    Dank jullie wel voor de mooie verhalen en overdenkingen. Doe voorzichtig aan en welkom thuis.
  11. Ab:
    18 juni 2023
    Bedankt voor jullie mooie verhalen en belevenissen.Jammer dat het niet zo is gegaan, als jullie hadden voorgesteld, maar desondanks er toch een positieve andere draai aan gegeven en genoten. Goede reis terug.👍
  12. Henk Hofer:
    18 juni 2023
    Dank voor jullie mooie verhalen.
    Goede thuisreis‼️
  13. Ria Zijm zijm:
    18 juni 2023
    Goede terugreis! ik vind echt dat jullie een groot compliment verdienen met de wijze waarop jullie met tegenslagen om weten te gaan! Volgende keer reis ik graag zo weer digitaal met jullie mee!