Genieten

15 juni 2023 - Ferdrupt, Frankrijk

Soms heb je van die dagen dat het niet wil. Ik had wat meer last van de knie en dus maar niet teveel lopen. Vanmorgen eerst heerlijke stokbroden in het dorp gehaald en die zijn zo lekker hè. Dat valt gewoon niet uit te leggen. Er gebeurt al iets als je de zaak binnenloopt, die geur... dan wil je gelijk de hele voorraad opkopen. Nee, maar als je teruggaat dan breek je een klein stukje af en denkt dat ziet niemand maar ja wat wil je als het water je in de mond loopt en voor je het weet is als je terug bent de helft op. Dat doet nu zo'n overheerlijke knapperige stokbrood met je.  Ga je mee naar de bakker!!

Vandaag wel weer naar boven gereden en geprobeerd een vlakker stuk uit te zoeken. En als je zo door de bergen slenterd, even aan de kant gaat zitten en geniet van de mooie vergezichten en je stil wordt van binnen, dan geniet je van alles wat je ziet. Hele boeketten bloemen die ik zo voor Irma zou willen plukken ... maar ja ze zouden zo verwelken.

image-6d6598df-32da-424b-b369-4118ca3c4ceb8273621143149548193

image-9ed223d5-72c8-4e6b-b503-aa431256f3d915021076792569034deze laatste heet Wildemanskruid. Bloemrijke naam, vind je niet. En natuurlijk nog veel meer.

Zo'n dag was het vandaag

Niet spectaculair maar volop genieten.

Lieve groet van Irma en Jan

1. Helen.:
    15 juni 2023
    Wat weer een mooi verhaal. En prachtige foto’s. Nog lekker een poosje genieten. 😉🌞😘
  2. Ietsje:
    15 juni 2023
    Mooie foto's met je leuk verhaal. Trekt Irma het nog, geniet van de omgeving en natuur. Lieve groetjes.
  3. Erwin:
    16 juni 2023
    Oh verse stokbrood op vakantie. Ik zou me ook niet kunnen beheersen. Heerlijk. Tip: het beleg meenemen naar de bakker.
  4. Evelyn Bijkerk:
    16 juni 2023
    Al improviserend en genietend een prachtige vakantie.⛺️💐😎 jullie verdienen een medaille. Kampioenen flexibiliteit🏅🏅plezierige voortzetting! Liefs voor jullie beiden.Evelyn
  5. Vera:
    16 juni 2023
    Wildemanskruid...is het wat voor in je tuin?? Mooi hoor elke dag een stukkie doen. Zo bij elkaar dan toch een heel stuk zonde dat je het niet op strava bijhoudt...😀😀