Nog effe dit

22 juni 2023 - Heerde, Nederland

Zoals jullie al meekregen,ik heb een pijnlijke knie en daarom zijn we eerder gestopt. Het ging niet meer en ik zou dus naar de dokter.

Vandaag naar de dokter. Het gaat nu ik de knie een paar dagen rust gegeven heb al beter hoor! De dokter heeft me bij de poot gepakt, getrokken, gebogen en gewreven en me allerlei vragen gesteld. Zijn conclusie is die knie van mij en dan met name de pezen aan de voorzijde zijn over belast en hebben rust nodig. Regelmatig in laten   smeren met Voltaren en ook regelmatig de zere spieren licht belasten met bijvoorbeeld een ontspannen fietstochtje. De pijn zal dan geleidelijk wegtrekken.

Dat fietstochtje hebben we vanmorgen gelijk gemaakt en het voelt voortreffelijk.

Kortom jullie hoeven je geen zorgen te maken. Als dat wel zo is dan kom je gewoon even aan.

Met een groet van Jan

1. Helen:
    22 juni 2023
    Gaan we een keer doen! Veel beterschap. Groet!
  2. Carla:
    22 juni 2023
    Goed te horen dat het al weer wat beter gaat. Nu maar even de tijd nemen voor volledig herstel
  3. Ans Ris van Leeuwen:
    22 juni 2023
    Dat gewoon even aan komen lijkt me heul gezellig! Fijn dat het beter gaat Jan. Rustig de tijd nemen voor een goed herstel.
  4. Gert:
    22 juni 2023
    Dat is mooi om te lezen Jan! Zodra wij in ‘de buurt’ zijn komen we graag even aan! Tot gauw!
  5. Max Scheeper:
    22 juni 2023
    Goed te horen Jan, en… relaxte fietstochtjes is niks mis mee‼️
  6. Ria Zijm:
    22 juni 2023
    Hebben jullie wel gezien hoeveel mooie fietspaden er op Texel zijn???
  7. Jan:
    22 juni 2023
    Nooit zo op gelet,maar dat kunnen we natuurlijk onderzoeken. Vind je ook niet?
  8. Monique:
    22 juni 2023
    Bedankt voor jullie mooie verhalen, doordat mijn computer het enige tijd geleden begeven had kan ik het nu pas allemaal lezen want sinds gisteravond heb ik een nieuw exemplaar ;-)
    Jullie hebben het goed gedaan, chapeau!
  9. Henk Hofer:
    22 juni 2023
    Goed en geduldig herstellen, dus. Lijkt me een zeer wijs besluit
  10. Vera:
    23 juni 2023
    ja ja je inlaten smeren....op je knie?! haha
  11. Evelyn Bijkerk:
    24 juni 2023
    Dat is goed nieuws geen onherstelbare schade! Dan zal het straks wel beter gaan.
    Liefs voor jullie, Evelyn