Onderbroekenlol
Vanmorgen vroeg werd ik wakker van de getuige regen op de tent. Gelijk het weer bekijken en ja hoor, dit weer blijft tot een
een uur of elf dan enkele uren droog en in de bamidsag en avond opnieuw. Conclusie is we blijven nog een dag. En de ene na de andere bui zien we
naar het oosten wegkrijgen. En als ik zeg " droog, we kunnen" zegt Irma " Nee, het blauw isnog niet zo groot als oma's onderbroek". De wat rijpere onderons weten dan wel welk formaat ze bedoeld. " pas alshet groter is kunnen we. Ondertussen doen we maar
een wasje in onze tijdelijke woonkamer, waar we overigens ook een prima kookgelegenheid hebben.
Toen het bedoelde gat er was gingen we opculturele tour en velanden bij de kathedraal die als gewoon lijk o de top staat
van de heuvel. En binnen zien we kerk met heel veel stoelen op houten verhoging en met vloerverwarming? De kerkgangers krijgen in ieder geval geen koude voeten
Kennelijk een rijke gemeente re zien aan dit soort aandacht en het is er verwarmd binnen. De ramen hebben prachtig rijk
De bouw startte in 1465 en is dus al zo'n 550 jaar het middelpunt van Gray.
Een goed bestede middag en als we terugkomen op de camping en ons kleine opdonderen zien, zijn we ook hier nog altijd blij mee.
Lieve groet uit Gray en morgen gaan we weer met nieuwe energie de Vogezen in.






Dus een wijs besluit om nog een dagje te blijven en te genieten van de mooie omgeving. Prachtige kookgelegenheid, super. Goede reis morgen. Liefs🥰🙋🏻♀️