Waterbed

17 mei 2024 - Bourg-Saint-Andéol, Frankrijk

Na ons bezoek aan Avignon waren we bijtijds terug voor het onweer en de zware  buien losbarsten. We zaten droog enniets kon ons deren en 's nachts sliepen we heerlijk. Het voelde alsof zweefden zo lekker. Totdat we 's morgens ontdekten dat onze tentverhuur wel erg golfde. Bij het

1000008439

opbreken zagen we een zwembad onder de tent!!

1000008455

Die mooie steentjes waarop we stonden was maar dun en daaronder zit waarschojnlijk een kleilaag waarop het water en onze tent dreef.  Weer een ervaring rijker.

Tijdens de voortzetting van onze reis zagen gigantische tuinderij met allerlei fruit. En pikken dat doen wij niet, want het meeste was nog lang niet rijp.

1000008442

Op een gegeven moment zagen we de Mont Ventoux aan onze rechterhand en de hele verdere dag heeft die ons vergezeld.

1000008446

Hij was wel erg stil maar het vergezicht sprak voor ons boekdelen.

Zo belanden we na een tocht van 74,9 km de stad Bourg Saint Andeol.

1000008453

Een camping zonder die plastic karren met mensen die alleen maar zeuren over het slechte weer, maar als wij vertrekken om half elf liggen ze nog te snurken!! Zo dat moest ik even kwijt hoor. Nog een mooie avond en morgen weer opgewekt de eerste regenbui begroeten.

Liefs van zIrma en Jan.

1. H.I. Nunnink:
    17 mei 2024
    Lieve irma en Jan wat jammer dat het weer zo tegenzin. Ik zal op m'n blote knieën bidden dat het beter wordt. Dus houd de moed erin. Liefs leni
  2. Joke:
    17 mei 2024
    Ook weer een ervaring, drijven in en met je tent,
    Wel rottig hoor al dat vocht maar hopen dat na regen komt zonneschijn snel uit komt.
    Zoals we altijd zeggen Het komt goed. Wens jullie veel warme zonneschijn. Goede vervolgreis
  3. Fred Tuinier:
    18 mei 2024
    Mooi verhaal Jan! Een waterbed is ook niet alles hoor! Niet zeeziek geworden?
    En .....morgen een mooie fietsdag!
  4. Helen:
    18 mei 2024
    Hopelijk wordt het weer wat beter. Maar dat heb je niet voor het zeggen. Stoer hoor en altijd optimistisch!! Goeie reis en we denken aan juliie. Lfs. Wim en Helen.
  5. Ineke kuif:
    18 mei 2024
    Hou vol er komt na regen weer zonneschijn we genieten van jullie mooie verhalen groetjes
  6. Yvonne:
    18 mei 2024
    Ik reis heerlijk met jullie mee op deze tocht niet alleen door de belevenissen maar ook door de foto's. Ik kan zien wat jullie zien. Zelf ben ik daar nog nooit geweest namelijk .
    En de zon komt hoor. Liefs Yvonne
  7. Evelyn Bijkerk:
    18 mei 2024
    Wat een plezier mee te mogen genieten van jullie avonturen en prachtige foto’s.
    Jammer van de regen en hilarisch in een tentje een geheel gratis waterbed te hebben. Jullie optimisme is geweldig, en 24 uur achter elkaar regen is zeldzaam, dus zal het wel gaan!
    Liefs voor jullie beiden,
    Evelyn
  8. Theresia Beijer:
    18 mei 2024
    Wat een beleving en een rare gewaarwording lekker naar bed gaan en slapen en de volgende morgen wakker worden in een waterbed. Hoop dat het weer voor jullie snel opknapt. Lieve groet.
  9. Janny Tuinier:
    18 mei 2024
    Geniet van jullie belevenissen en reis zo met jullie mee...
  10. Henk Hofer:
    18 mei 2024
    Van ééntonigheid bepaald geen sprake

Jouw reactie