Ik ga fietsen
26 mei 2024 - L'Épervière, Frankrijk
Net boven de heg uit steekt een lichtgroen puntje met daarachter een volgende heg, maar die valt niet op want daarachter staat een gigantisch grote camper van het formaat touringcar. Zo'n plastic geval kost al gauw 4 a 5 ton. Dat groene puntje, onze tent, is ietsje goedkoper. Zo'n 4 maar dan honderd. Daartussen zit de rest van de gasten, uit alle mogelijke eurolanden, van deze chateau-camping in l'Eperviere. Allemaal doen we min of meer hetzelfde. Wij gezeten op een stoeltje met onze kont 10 cm boven het gras, de ander in een luxe campingfauteuil met voetenbankje. We lezen een boek, doen spelletjes, drinken een glaasje, babbelen met elkaar, maken soms ruzie en koken of kopen iets lekkers. Maar we verlangen allemaal naar hetzelfde. Even los van alles, je hoofd leegmaken, plezier hebben......en vul maar in.
Ik ga fietsen...
'k Weet nog niet waarheen maar ik ga fietsen
Ik stap op en ga fietsen, dat lijkt me heerlijk
Gewoon met de wind door mijn haren, de zon op mijn kop, gewoon lekker fietsen
Los van alles, mijn hoofd leeg en niemand die me tegenhoud
Het maakt niet uit waar naar toe, gewoon fietsen
Genieten van het zijn, even fluiten, lekker zingen niemand die het hoort
ik ben vrij.....want ik ga fietsen
Lieve mensen de WiFi is ondanks de luxe kloten.
Ik stuur een volgende keer de foto's met begeleidende tekst. Geniet elke dag dat je er bent.
Lieve groet uit l'Eperviere, nabij Chalon

Mooi verhaal weer en blijf maar lekker, in alle eenvoud, genieten!
Groetjes uit Kampen.
Bekend plekje waar jullie nu zijn. Prachtige omgeving. Geniet mateloos lieve beiden van alles wat zo voorbij komt, maar vooral van elkaar.
Wij hebben vanochtend gewandeld met ongeveer 20 man en deze zondag invulling gegeven. Ik heb aan je gedacht, onze kwartiermaker. Het was goed toeven samen.
Zowel in het Franse als in het Zwolse goed bezig!
Lieve groet🥰🙋🏻♀️
En morgen weer een nieuwe dag van alles om je heen te genieten . Beginnend met lekker croissantje?🥐